Elektronikus ügyintézés:
ELÜGY_Elektronikus_ügyintézés_az _önkormányzati_hivatali_portálon_2019.10.26.
ELÜGY_Elektronikus_űrlap_kitöltésével_kezdeményezhető_eljárások_2019.09.16.
Intézze önkormányzati ügyeit elektronikusan
Önkormányzati ügyek.Mindenkinek.Bárhonnan
- Egy vállalkozás üzemeltetése sosem egyszerű feladat, de a helyi iparűzési adó bevallás már nem jelent gondot.
Intézze hivatalos ügyeit elektronikusan!
- Egy új iroda berendezése sosem egyszerű feladat, de az adóegyenleg lekérdezése már nem jelent gondot.
Intézze hivatalos ügyeit elektronikusan! - Az új szokások kialakítása sosem egyszerű feladat, de a gépjárműadó mentesség bejelentése már nem jelent gondot.
Intézze önkormányzati ügyeit elektronikusan! - Egy szálláshely beindítása sosem egyszerű feladat, de annak nyilvántartásba vétele már nem jelent gondot.
Intézze önkormányzati ügyeit elektronikusan! - Egy esküvő megszervezése sosem egyszerű feladat, de a születési anyakönyvi kivonat kiállítása már nem jelent gondot.
Intézze önkormányzati ügyeit elektronikusan! - Egy vállalkozás bővítése sosem egyszerű feladat, de a behajtási engedélyek kérése már nem jelent gondot.
Intézze önkormányzati ügyeit elektronikusan! - A továbbtanulás finanszírozása sosem egyszerű feladat, de a szociális támogatási kérelem benyújtása nem jelent gondot.
Intézze önkormányzati ügyeit elektronikusan!
Tisztelt Ügyfeleink!
Tájékoztatjuk Önöket, hogy az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (továbbiakba: E-ügyintézési törvény) alapján a helyi önkormányzatok, így Adony Város Önkormányzata is 2018. január 1. napjától biztosítják az ügyek elektronikus intézését az
Önkormányzati Hivatali Portálon
keresztül.
A portál használatához internet hozzáférés, és ügyfélkapu azonosítás szükséges, a szolgáltatások használata egyéb alkalmazás letöltését nem igényli.
Az oldal megnyitása után ki kell választani az önkormányzatot, ahol ügyet szeretnénk intézni (Adony), és az ügyindítás gombra kattintani. A megjelenő lapon ki kell választani az eljárás módját (saját ügyben, vagy meghatalmazottként), illetve a használni kívánt űrlapot.
Önkormányzatunknál jelenleg az alábbi űrlapok érhetők el:
- Birtokvédelmi kérelem
- Ebösszeíró adatlap
- Anyakönyvi ügyek
- Működési engedély kérelem,visszavonási kérelem
- Adatbejelentés magánszemély kommunális adójához
- Köztemetési kérelem
- stb.
Az űrlapok letölthetők, kinyomtathatók, papír alapon is beadhatóak (személyesen, vagy postai küldeményként), vagy ügyfélkapus bejelentkezést követően elektronikusan is benyújthatók.
Amennyiben az ügyéhez kapcsolódóan nem talál formanyomtatványt, akkor beadványát az e-Papírszolgáltatáson keresztül terjesztheti be.
Városgazdálkodási ügyek nyomtatványai
2019/2020 tanév étkezési díj befizetéséhez szükséges nyomtatványok
Igénylőlap, nyilatkozat közös háztartásban élőkről étkezési díj befizetéshez
Tájékoztató az adóügyek elektronikus ügyintézésének szabályairól.