Elektronikus ügyintézés

  •  

Elektronikus ügyintézés:

ELÜGY_Elektronikus_ügyintézés_az _önkormányzati_hivatali_portálon_2019.10.26.

ELÜGY_Elektronikus_űrlap_kitöltésével_kezdeményezhető_eljárások_2019.09.16.

Intézze önkormányzati ügyeit elektronikusan

Önkormányzati ügyek.Mindenkinek.Bárhonnan

  1. Egy vállalkozás üzemeltetése sosem egyszerű feladat, de a helyi iparűzési adó bevallás már nem jelent gondot.
    Intézze hivatalos ügyeit elektronikusan!
  2. Egy új iroda berendezése sosem egyszerű feladat, de az adóegyenleg lekérdezése már nem jelent gondot.
    Intézze hivatalos ügyeit elektronikusan!
  3. Az új szokások kialakítása sosem egyszerű feladat, de a gépjárműadó mentesség bejelentése már nem jelent gondot.
    Intézze önkormányzati ügyeit elektronikusan!
  4. Egy szálláshely beindítása sosem egyszerű feladat, de annak nyilvántartásba vétele már nem jelent gondot.
    Intézze önkormányzati ügyeit elektronikusan!
  5. Egy esküvő megszervezése sosem egyszerű feladat, de a születési anyakönyvi kivonat kiállítása már nem jelent gondot.
    Intézze önkormányzati ügyeit elektronikusan!
  6.  Egy vállalkozás bővítése sosem egyszerű feladat, de a behajtási engedélyek kérése már nem jelent gondot.
    Intézze önkormányzati ügyeit elektronikusan!
  7. A továbbtanulás finanszírozása sosem egyszerű feladat, de a szociális támogatási kérelem benyújtása nem jelent gondot.
    Intézze önkormányzati ügyeit elektronikusan!

 

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (továbbiakba: E-ügyintézési törvény) alapján a helyi önkormányzatok, így Adony Város Önkormányzata is        2018. január 1. napjától biztosítják az ügyek elektronikus intézését az 

Önkormányzati Hivatali Portálon 

keresztül.

A portál használatához internet hozzáférés, és ügyfélkapu azonosítás szükséges, a szolgáltatások használata egyéb alkalmazás letöltését nem igényli.

Az oldal megnyitása után ki kell választani az önkormányzatot, ahol ügyet szeretnénk intézni (Adony), és az ügyindítás gombra kattintani. A megjelenő lapon ki kell választani az eljárás módját (saját ügyben, vagy meghatalmazottként), illetve a használni kívánt űrlapot.

Önkormányzatunknál jelenleg az alábbi űrlapok érhetők el: 

  • Birtokvédelmi kérelem
  • Ebösszeíró adatlap
  • Anyakönyvi ügyek
  • Működési engedély kérelem,visszavonási kérelem
  • Adatbejelentés magánszemély kommunális adójához
  • Köztemetési kérelem
  • stb.

Az űrlapok letölthetők, kinyomtathatók, papír alapon is beadhatóak (személyesen, vagy postai küldeményként), vagy ügyfélkapus bejelentkezést követően elektronikusan is benyújthatók.

Amennyiben az ügyéhez kapcsolódóan nem talál formanyomtatványt, akkor beadványát az e-Papírszolgáltatáson keresztül terjesztheti be.

 

Adóügyek nyomtatványai

Városgazdálkodási ügyek nyomtatványai

2019/2020 tanév étkezési díj befizetéséhez szükséges nyomtatványok

Igénybejelentő nyilatkozat a téli rezsicsökkentés végrehajtását követően szükségessé váló további intézkedésekről szóló 1364/2018 (VII.27) Korm.határozatban foglalt háztartások részére

Kérelem a helyi vízgazdálkodási hatósági jogkörbe tartozó kutak vízjogi üzemeltetési és fennmaradási engedélyezési eljáráshoz

Igénylőlap, nyilatkozat közös háztartásban élőkről étkezési díj befizetéshez

 Tájékoztató az adóügyek elektronikus ügyintézésének szabályairól.

 

Comments are closed.